Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Fall

Κάθομαι μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή, και ξαφνικά νιώθω την ακόρεστη επιθυμία να γράψω κάτι εδώ. Δεν μπορώ να αφήσω την ευκαιρία να χαθεί...
Έχω ξαφνικά και το χρόνο και την όρεξη να μοιραστώ αυτά που σκέφτομαι.
Φθινοπώριασε, μέσα σε λίγες μέρες, λίγες ώρες καλύτερα, η θερμοκρασία έπεσε κατακόρυφα, το τελευταίο μπάνιο του Σαββατοκύριακου φαντάζει μακρινό όνειρο...
Και θαρρείς πως όλα συνδέονται με ένα αόρατο νήμα, και μαζί με την ουσιαστική έλευση του φθινοπώρου ήρθαν και πολλά άλλα μαζί.
Εγώ πάνω που ξεκίνησα να δουλεύω, κατέληξα να με δουλεύουν. Και μαζί με αυτή την ταραχή προέκυψαν και άλλα προβλήματα που δεν έχω κουράγιο να εξηγώ.
Μα πως γίνεται όλα να έρχονται μαζί;  Ευτυχώς που τουλάχιστον κάποια πράγματα μένουν αναλλοίωτα γιατί διαφορετικά θα μάζευα πάλι τα κομμάτια μου.
Πάλι παράξενα τα γράφω, αλλά δεν ξέρω πως αλλιώς να τα πω...
Το Καλοκαίρι που μας πέρασε ήταν για μένα μια ονειρική περίοδος, γεμάτη χαρά και ξεγνοιασιά. Η αντίθεση του Φθινοπώρου μου φαντάζει τραγική ειρωνεία, δεν μπορεί μέσα σε τόσες λίγες ώρες να προσγειώνεσαι σε ανώμαλο έδαφος εντελώς απροετοίμαστος.

It's true that all good things must come to an end, and August is no exception. They don't call it fall for nothing...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...