Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Τα καλύτερα του 2016

Εντάξει οφείλω να ομολογήσω πως το '16 δεν ήταν από τις καλύτερες χρονιές μου, τουναντίον μάλλον από τις χειρότερες θα έλεγα. Αλλά, δεν παύει να είχα και μερικές καλές στιγμές και μικρο- πράγματα που την ομόρφυναν. Γι' αυτό το λόγο με μια ξαφνική παρόρμηση, αποφάσισα να γράψω αυτά τα λίγα εδώ. Σίγουρα αν αποφάσιζα να γράψω τα χειρότερα θα έγγραφα μια πιο "αξιοπρεπή" σε μέγεθος ανάρτηση, αλλά είπαμε, όλο τα άσχημα τα αφήνουμε πίσω μας και γυρνάμε σελίδα...

Λοιπόν, ας ξεκινήσω από το σπορ που εξάσκησα περισσότερο αυτή την χρονιά και ήταν το διάβασμα! Είναι κάτι όμως που το απήλαυσα ιδιαίτερα φέτος και είχα την τύχη να διαβάσω πολλά ενδιαφέροντα βιβλία. Ας αφήσω όμως τα πολλά πολλά, και ας περάσω στο παρασύνθημα. Αγαπημένο βιβλίο για το 2016 ανακηρύσσεται πανηγυρικά "Το νέο όνομα"το δεύτερο μέρος από την Τετραλογία της Νάπολης της Elena Ferrante. Ένα ακόμα βιβλίο που μου άρεσε ιδιαίτερα και θέλω πολύ να το αναφέρω είναι το "Ο εκατοντάχρονος που πήδηξε από το παράθυρο και εξαφανίστηκε" του Jonas Jonasson. Ο λόγος που μου άρεσαν πολύ αυτά τα δύο βιβλία είναι ότι το πρώτο έχει ένα φοβερό και αξιομνημόνευτο τρόπο γραφής που σπάνια κανείς συναντά, και το δεύτερο γιατί είναι μια σπαρταριστή ιστορία που εκτός του ότι σου μαθαίνει πολλά από παγκόσμια ιστορία σου προκαλεί και γέλιο μέσα από τις περιπέτειες του κεντρικού ήρωα.
Ταινίες... Εδώ, "χωλαίνω" λίγο καθότι οφείλω να ομολογήσω ότι δεν είδα και πολλές ταινίες, οπότε πρέπει να σκεφτώ λίγο καλύτερα για να πω ποια μου άρεσε... Την βρήκα! Και τι ταινία! "Quo Vado?", στα ελληνικά ήρθε με τον τίτλο "Που πάω, Θεέ μου;" Καλά, το ότι είναι Ιταλική είναι πιστέψτε με, εντελώς συμπτωματικό (όχι δεν φταίει η "μούρλα" που έχω με την Ιταλία σε αυτό). Μια από τις πιο απίθανες κωμωδίες που έχω ποτέ δει που αυτό που καυτηριάζει θυμίζει και κάτι από Ελλάδα!
Σειρά έχουν οι σειρές. Εδώ τα πράγματα είναι λίγο πιο ξεκάθαρα και μπορώ να πω πως είδα λίγες μεν αλλά για τα δικά μου δεδομένα αξιόλογες σειρές. Αυτή όμως που διαλέγω είναι "El tiempo entre costuras" γνωστή ως "Η μοδίστρα". Σειρά ισπανικής παραγωγής 17 επεισοδίων που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο της María Dueñas.
Αγαπημένος προορισμός για το 2016 ήταν το Πήλιο. Ήταν η πρώτη φορά που το επισκέφθηκα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τις ομορφιές του.
Αγαπημένη γεύση, οι τυρόπιτες που έτρωγα τις 3 - 4 φορές που επισκέφθηκα φέτος (ή μάλλον πέρσι) την πόλη Gotse Delchev της γειτονικής Βουλγαρίας.
Αγαπημένη δραστηριότητα "Η Φωτογραφία" γιατί καλά να τραβάμε φωτογραφίες στο Manual στα ταξίδια, αλλά είναι καιρός να μάθουμε και 5 πράγματα επιπλέον.
Και τέλος αγαπημένο τραγούδι, θα γράψω το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό και είναι:



Hasta la vista...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...